Założyłem Papajastudio 15 lat temu z idei zmieniania polskiej rzeczywistości na lepsze, poprzez świetnej jakości projekty graficzne. Branding jest wg mnie wszechobecny i tworzy nasze otoczenie. Kochamy otaczać się markami, które mają dla nas znaczenie. W Papajastudio pomagamy markom nabrać adekwatnego dla nich obrazu.
Adam Lis, Dyrektor Kreatywny Papajastudio
Lat na rynku
Osobowy zespół
Zadowolonych klientów
Procesy re/brandingowe
Bogactwo brandingu, Rozmowy z twórcami największych polskich marek,
autor Adam Lis Dyrektor Kreatywny i założyciel agencji brandingowej Papajastudio.
Cykl audycji na antenie RMF Classic.
Edukujemy i dzielimy się wiedzą w zakresie projektowania znaków towarowych i systemów identyfikacji wizualnej.
Członkostwo w organizacjach branżowych.
Polski Klub Brandingu SAR to prestiżowy klub zrzeszający najlepsze agencje brand design działające w Polsce. Członkowie klubu są zapraszani do członkostwa na podstawie jakości wdrożonych realizacji i cieszymy się, że także my tworzymy to środowisko.
Papajastudio i Druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych.
Loga naszego autorstwa oraz studium przypadku prezentujące rebranding firmy Wiśniowski podróżują z wystawą po Polsce i Europie.
Działamy z pasją od 15 lat.
Mamy poczucie dumy i spełnienia, że działania brand design dla naszych klientów z roku na rok mają coraz większą siłę rażenia.
Autorytety doceniają nasze projekty.
Nominacje i wyróżnienia w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych potwierdzają najwyższą jakoś naszych realizacji.
Polskie i międzynarodowe wydawnictwa.
Jesteśmy wyróżnioną agencją z Polski, której projekty zostały zaklasyfikowane przez niemiecki wydawnictwo TASCHEN do albumu prezentującego najlepsze znaki towarowe z całego świata.
Prasa branżowa.
Jako praktycy i baczni obserwatorzy rzeczywistości chętnie dzielimy się naszymi spostrzeżeniami, które mamy nadzieje pomogą polskim przedsiębiorcom, brand managerom i działom marketingu.
Złoty i Srebrny medal.
To nasz ogromny sukces w 2018 roku! Zdobyliśmy podium, czyli złoty i srebrny medal w ósmej edycji niemieckiego konkursu International Corporate Media Award w kategorii: Logo Design.