logo kreska mąki
kreska mąki rebranding

Kreska Mąki to knajpka z chilloutowym klimatem i przepyszną włoską pizzą. Wnętrza lokalu są kolorowe, energetyzujące z elementami nawiązującymi do pop-artu i hip-hopu. Przekaz marki jest bezpośredni i wyluzowany.

Głównym celem koncepcji rebrandingu było rozwinięcie potencjału już istniejącej, filuternej nazwy pizzerii oraz zbudowanie komunikacji gwarantującej rozpoznawalność i zapamiętanie. Koncept brandu został oparty o podstawową przyczynę, dla której ludzie kochają pizzę. Mowa o uzależniającej właściwości kazeiny zawartej w rozpływającym się po pizzy serze.

kreska mąki materiały

Dynamiczny język wizualny Kreski Mąki przeplata się z figlarną komunikacją werbalną tworząc sugestywną, wbijającą się w pamięć całość. Filozofia marki jest zatem bardzo prosta. Odbiorca ma doświadczać w Kresce Mąki wybornych smaków w przyjaznej, luźnej atmosferze, a komunikacja wizualna i werbalna ma te doświadczenia wzmacniać, bawiąc odbiorcę i wprawiać go w dobry nastrój. I co dalej? Raz posmakujesz Kreski Mąki, nie będziesz mógł przestać “po nią” wracać.

menu
kreska mąki fartuchy

Praca nad konceptem obejmowała między innymi:

  • zbudowanie strategii marki,
  • projekt logo w wersji podstawowej oraz alternatywnej,
  • key visual,
  • rozwinięcie komunikacji werbalnej marki.
lokal
Materiały kreska mąki