Ta książka nie miałaby sensu, gdyby była zbiorem suchych faktów. Opowiada o zjawiskach brandingu i rebrandingu, uwzględniając polskie realia rynkowe. Uznałem, że dość już na rynku publikacji, choć przetłumaczonych na język polski, to o zagranicznych brandingach. Mamy swoje marki. Mamy swoje historie. Mamy swoje studia i doświadczenia pracy z markami i nad markami.
Tak o publikacji mówi jej autor – Adam Lis, Dyrektor Kreatywny i założyciel agencji brandingowej Papajastudio.
Wraz z Alicją Myśliwiec przeprowadzili serię niezwykłych rozmów z twórcami największych polskich marek. Zapis tych spotkań przynosi wiele praktycznych i inspirujących wskazówek związanych z tworzeniem brandu od podstaw i jego rozwojem. Znamienne dla publikacji jest to, że stanowi pierwszy i jedyny do tej pory zbiór informacji na temat „robienia” brandingu w naszym kraju.
Bogactwo brandingu śmiało można nazwać poradnikiem, praktycznym know how, jak tworzyć silne brandy, ale i zbiorem inspirujących historii ludzi, którzy od lat kreują, budują i rozwijają marki. Czytelnicy mają zatem okazję poznać branding od kuchni i to, podkreślmy raz jeszcze. polskiej kuchni!
W książce „Bogactwo brandingu. Rozmowy z twórcami największych polskich marek” swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się:
Marcin Bełza, Marta Czartoryska-Żak, Mira Dobek, Krzysztof Hołowczyc – Sławek Kluziak, Małgorzata Leniarska, Adam Lis, Michał Łojewski, Staszek Mencwel, Wojtek Mierowski, Alicja Myśliwiec, Michał Pawlik, Piotr Ręczajski, Mariusz Ryciak, Bartek Serafiński, Łukasz Słotwiński, Wojtek Sokół, Sebastian Studniarski, Paweł Tyszkiewicz, Michał Wasilewski oraz Robert Zydel.
Każda historia jest inna, każda na swój sposób opowiada o polskim rynku i losach marek, które na nim funkcjonują.
Książka powstała z myślą o właścicielach firm, zarządzających, a także wszystkich tych, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To przystępny i ciekawy poradnik dla grafików, projektantów i strategów w branży. To także zachęcenie do podjęcia dobrych praktyk i rozpoczęcia poszukiwań skupionych na ciekawych, unikatowych brandingowych rozwiązaniach.
Bogactwo brandingu to w końcu wartościowa i energetyzująca przestrzeń dialogu między praktykami a teoretykami branży. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak wybrać właściwą dla siebie agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.
Pozycja do kupienia pod tym linkiem: https://ksiegarnia.pwn.pl/Bogactwo-brandingu,990099586,p.html