Ta książka nie miałaby sensu, gdyby była zbiorem suchych faktów. Opowiada o zjawiskach brandingu i rebrandingu, uwzględniając polskie realia rynkowe. Uznałem, że dość już na rynku publikacji, choć przetłumaczonych na…
Jeszcze parę lat temu mało kto myślał, że marka MUSI istnieć także w przestrzeni Internetu. Jeśli jej tam nie ma, to trochę tak, jakby w ogóle nie istniała. Dlaczego? Nowa…
Współczesna praca z marką pod względem wizualnym i marketingowym wymaga zaangażowania wielu podmiotów. Trzeba zająć się przecież nazwą dla firmy, logiem, identyfikacją wizualną, reklamą i sprzedażą. Ogrom czynności, jakie trzeba…
Nie ma wątpliwości, że social media są obecnie jednym z najważniejszych środków komunikacji i pozyskiwania informacji. Nie są zatem obojętne także przedsiębiorcom wchodzącym na rynek. Dzięki nim mogą budować i…
Założyłeś firmę, przebrnąłeś przez wszystkie formalności i zagwozdki logistyczne. Zleciłeś agencji brandingowej wymyślenie nazwy i logo dla swojej marki. Wszystko działa jak należy. Ale czy pomyślałeś, co dalej? Firma będzie…
Rebranding firmy Bemares, polskiej firmy dostarczającej najwyższej jakości produkty i usługi z zakresu budownictwa, był niezbędnym działaniem, dzięki któremu wizerunek może dotrzymać kroku dynamicznie rozwijającej się firmie. Nowa identyfikacja wizualna…
W brandingu zwykło się mawiać, że logo to twarz marki. To coś, co tworzy więź emocjonalną z odbiorcą, coś, co odgrywa niebagatelną rolę w nadaniu marce tożsamości wizualnej. Czy to…
Z roku na rok wzrasta liczba oczekiwań klientów wobec firm. Dziś za oczywistość uznajemy serdeczność i uwagę osób obsługujących nas, jak i to, że cały proces przebiegnie sprawnie, przyjemnie i…
Niezależnie od tego, czy kreatywny, reklamowy czy marketingowy, brief to niezmiernie ważny dokument. Na podstawie zawartych w nim informacji powstają: oferta, dalsze plany i koncepcje projektowe. Czemu jeszcze służy brief?…
Mapa podróży klienta jest wizualną interpretacją relacji między klientem a marką. Niesie ze sobą szansę na zrozumienie, jakich emocji doświadczają w procesie zakupowym klienci, kiedy i jak klienci wchodzą w interakcje…