Są gusta i guściki. Jednym podoba się to, innym coś innego. Jednym do gustu przypadnie jakiś logotyp, inni uznają go za coś nietrafionego. Rzadko przy tym pamiętamy, poddając ocenie dany...
Czytaj więcej
„Księga znaku”. Zmora wielu projektantów, którzy tworzą znaki firmowe i wiedzą, że nie jest łatwo odpowiedzieć na wszystkie pytania osób, które będą z niej korzystać – marketingowców, brand managerów, innych...
Czytaj więcej
Agencja brandingowa a agencja reklamowa i grafik-freelancer Agencja brandingowa, agencja reklamowa, artysta-grafik-freelancer. Czy, biorąc pod uwagę fakt, że często te hasła padają obok siebie, w tym samym kontekście, naprawdę nie...
Czytaj więcej
Jak zaprojektować logo? Mimo, że często jest to tylko mały obrazek, logo ma wiele znaczeń - a projektowanie wiąże się z dużą odpowiedzialnością. To najbardziej rzucająca się w oczy i...
Czytaj więcej
Czym jest naming? Naming. Opracowanie nazwy. Brzmi to jak coś, czemu większej uwagi poświęcać nie trzeba. Wszak liczy się pomysł, więź emocjonalna, historia, dzięki którym marka wraz ze swoimi produktami...
Czytaj więcej
Na pytanie czy da się projektować nowy system identyfikacji wizualnej przy zostawieniu obecnego logo są dwie możliwe odpowiedzi: Tak, da się przejść proces rebrandingu przy zostawieniu obecnego logo; Nie, nie...
Czytaj więcej
Branding, czyli projektowanie wizerunku nowo tworzonych marek Co roku mamy ogromny przyrost nowych polskich marek wypuszczanych na rynek. Każda z nich chce osiągnąć sukces. Znamionami naszych czas jest to, że...
Czytaj więcej
Zacznijmy od tego, że branding to nie logo! Tzn., nie tylko logo. Potocznie mówimy – „zrób mi branding”, kiedy mamy na myśli: „zrób mi logo”. Logo jest jednym z najbardziej...
Czytaj więcej