Naszym zadaniem był kompleksowy branding nowej marki:
- przeprowadzenie analizy sektora chemii motoryzacyjnej w Polsce,
- analiza półki sklepowej,
- naming (projekt nazwy),
- projekt logo,
- stworzenie koncepcji wyglądu mastera opakowań,
- zaprojektowanie pełnej serii opakowań (45 szt.),
- opracowanie 270 autorskich piktogramów,
- przygotowanie wykrojników,
- dobór materiałów,
- nadzór autorski nad wdrożeniem,
- projekt materiałów POS,
- opracowanie hasła kampanii wprowadzającej nowy produkt,
- projekt strony internetowej.
Brumm, jako powszechnie znana onomatopeja, stała się nazwą nowej marki. Bezpośredniość w komunikacji i otwartość Brumma podkreśla również jego logo. Znak ten składa się z motywu graficznego przedstawiającego przeskalowaną, uśmiechniętą postać z uniesioną prawą ręką w geście pozdrowienia, w aucie typu kabriolet. Pod rysunkiem znajduje się kolorowy napis “BRUMM” przycięty od dołu kształtem fali. Dynamikę znaku wzmacniają tonalne przejścia kolorów od magenty do fioletu.
45
opakowań
Linia graficzna opakowań oparta jest o odważną kolorystykę wynikającą z logo, do której w celu ożywienia i rozjaśnienia opakowań dodany został pomarańcz. Fiolet do tej pory nie był zupełnie wykorzystany w branży kosmetyków i akcesoriów samochodowych. Kolorystyka opakowań dzięki pomarańczowym elementom podkreśliła radosną i przyjazną naturę marki.
Stworzyliśmy czytelną i przejrzystą architekturę informacji, gdzie najważniejsza jest widoczność logotypu oraz nazwy, a także na czytelność podpisu uzupełniającego. Po prawej stronie etykiety zawsze znajduje się kolorystyczny motyw i zdjęcie charakteryzujące produkt.
Tył opakowania to ogrom wymaganych prawnie informacji, przedstawionych z największa uważnością dotyczącą zachowania logiki odbioru, wielkości i rodzaju fontu. Zadbaliśmy także aby informacje dotyczące użytkowania produktu były maksymalnie czytelne dlatego zaprojektowaliśmy dedykowane piktogramy, ilustrujące sposób używania produktu.
270
autorskich piktogramów
Naszym zadaniem było także dobranie materiałów, w tym rodzajów połysku plastiku, rodzajów papieru użytego do etykiet i do pudełek, a także stopni perłowatości etykiet.
Mimo, że każde z opakowań zamawiane jest u innego dostawcy na całym świecie wszystkie mają dokładnie tą samą kolorystykę, dzięki czemu marka zachowuje spójność.