Motyw graficzny systemu identyfikacji wizualnej dla Immergas Polska opiera się na motywach wynikających bezpośrednio z kształtu logo, jak również wynika z budowy wewnętrznej pieca, którą analizowaliśmy. Projekt graficzny motywu Immergas charakteryzuje prostota i wyrazistość, zgodnie z naczelną zasadą designu, którą kierujemy się w Papajastudio – im rozwiązanie jest bardziej oszczędne, tym sensowniejsze.
Rodzina kroju pisma, której użyliśmy w projekcie to Seravek. Krój autorstwa Erica Olsona jest z jednej strony jest przyjazny, a z drugiej techniczny i wyrazisty.
Do kompleksowego zakresu prac brandingowych Papajastudio należało:
- warsztat strategiczny,
- zdefiniowanie esencji marki,
- stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej,
- projekt wzorcowych materiałów drukowanych ,
- projekt materiałów reklamowych,
- audyt punktów sprzedaży,
- zaprojektowanie oznakowanie punktów sprzedaży wraz z systemem ekspozycji produktów (ekspozytory na kotły, stojak na katalogi, stojak na sterownik),
- oznaczenia cenowe, wytyczne dla formatów komunikacji wewnątrz punktu sprzedaży i na zewnątrz,
- wytyczne strategiczne do dalszych działań komunikacyjnych,
- opracowanie Brand Booka,
- nadzór autorski nad wdrożeniem.