Włoska marka Immergas jest obecna już od 50 lat w branży grzewczej. To jeden z liderów branży dostarczającej na rynek najnowsze technologie grzewcze. Wspólnie z klientem w partnerskiej atmosferze zajęliśmy się na warsztatach strategicznych zdefiniowaniem esencji marki Immergas z uwzględnieniem kontekstu Polski. Zaprojektowaliśmy również adekwatną i spójną tożsamość wizualną marki oraz opracowaliśmy wytyczne strategicznych do dalszych działań komunikacyjnych.

Motyw graficzny systemu identyfikacji wizualnej dla Immergas Polska opiera się na motywach wynikających bezpośrednio z kształtu logo, jak również wynika z budowy wewnętrznej pieca, którą analizowaliśmy. Projekt graficzny motywu Immergas charakteryzuje prostota i wyrazistość, zgodnie z naczelną zasadą designu, którą kierujemy się w Papajastudio – im rozwiązanie jest bardziej oszczędne, tym sensowniejsze.

Rodzina kroju pisma, której użyliśmy w projekcie to Seravek. Krój autorstwa Erica Olsona jest z jednej strony jest przyjazny, a z drugiej techniczny i wyrazisty.

Do kompleksowego zakresu prac brandingowych Papajastudio należało:

  • warsztat strategiczny,
  • zdefiniowanie esencji marki,
  • stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej,
  • projekt wzorcowych materiałów drukowanych ,
  • projekt materiałów reklamowych,
  • audyt punktów sprzedaży,
  • zaprojektowanie oznakowanie punktów sprzedaży wraz z systemem ekspozycji produktów (ekspozytory na kotły, stojak na katalogi, stojak na sterownik),
  • oznaczenia cenowe, wytyczne dla formatów komunikacji wewnątrz punktu sprzedaży i na zewnątrz,
  • wytyczne strategiczne do dalszych działań komunikacyjnych,
  • opracowanie Brand Booka,
  • nadzór autorski nad wdrożeniem.

Zobacz podobne realizacje

immegras - projektowanie logo

Rebranding

Immergas