Rebranding obejmował zarówno zmianę nazwy, projekt nowego logo, zmianę opakowań (ich koloru oraz kształtu), a także uporządkowanie architektury informacji. Wyróżniający markę sygnet jest w kolorze miedzianego złota, będąc monogramem jej inicjałów. Na etykietach zaprojektowaliśmy charakterystyczną grafikę pozwalającą rozróżnić kategorie produktów (hybrydy, żele, akryle) oraz pozwalającą użytkownikom intuicyjnie znaleźć kolor, nazwę i numer produktu. Dobraliśmy rodzinę fontów Freight, elegancką, która buduje czytelność produktów.
Front etykiety
Nowe logo marki głównej i submarki, nowy system na nazewnictwo produktów.
Kolor lakieru
Widoczny jest z boku na grafice. Znajduje się tam również jego nazwa i numer.
Etykieta wieczka
Dzięki dodatkowej etykiecie z numerem z łatwością rozpoznamy właściwy produkt.
Ikony
Czytelne ikony i przemyślany sposób ich umiejscowienia na tylnej etykiecie.
Rewers etykiety
Dbamy o każdy szczegół opakowania. Właściwy układ informacji, nowoczesna typografia gwarantują czytelność i przyjemność użytkowania.
Opakowanie
Zaprojektowaliśmy charakterystyczne wycięcie, wynikające z grafiki kategorii. Widać dzięki niemu produkt.
Prace kreatywne Papajastudio obejmowały:
- warsztaty strategiczne,
- audyt wizerunkowy,
- brand consulting,
- rozmowy terenowe,
- strategia social media,
- naming,
- rebranding logo,
- projekt logo submarek,
- rebranding opakowań,
- projekt nowych opakowań,
- projekt kompleksowej identyfikacji wizualnej (corporate identity).
Głównym założeniem prac było pokazanie profesjonalnego charakteru marki i podkreślenie jakości produktów. Markę odróżnia to, że została założona przez stylistkę i z myślą o stylistkach, które kochają swoją pracę. W ramach strategii komunikacji połączyliśmy wiele linii produktów pod wspólnym parasolem.
Połączeniem insightu z rozmów terenowych była zmiana nazwy na krótszą i łatwiejszą w komunikacji. PB Nails ma w portoflio setki produktów, które trzeba było na nowo zdefiniować i nadać im wspólny język.