Im marka dłużej funkcjonuje na rynku, tym większe wymagania mają wobec niej klienci. Dlatego, gdy już poczuje, że zbudowała solidny przyczółek, powinna włożyć dużo wysiłku w świadome, planowe kształtowanie swojego wizerunku. Po 10 latach działania i obserwowania zmian w swojej branży właściciele Perfect Beauty Nails postanowili kompleksowo przepracować temat brandingu ich marki.

Rebranding obejmował zarówno zmianę nazwy, projekt nowego logo, zmianę opakowań (ich koloru oraz kształtu), a także uporządkowanie architektury informacji. Wyróżniający markę sygnet jest w kolorze miedzianego złota, będąc monogramem jej inicjałów. Na etykietach zaprojektowaliśmy charakterystyczną grafikę pozwalającą rozróżnić kategorie produktów (hybrydy, żele, akryle) oraz pozwalającą użytkownikom intuicyjnie znaleźć kolor, nazwę i numer produktu. Dobraliśmy rodzinę fontów Freight, elegancką, która buduje czytelność produktów.

Front etykiety

Nowe logo marki głównej i submarki, nowy system na nazewnictwo produktów.

Kolor lakieru

Widoczny jest z boku na grafice. Znajduje się tam również jego nazwa i numer.

Etykieta wieczka

Dzięki dodatkowej etykiecie z numerem z łatwością rozpoznamy właściwy produkt.

Ikony

Czytelne ikony i przemyślany sposób ich umiejscowienia na tylnej etykiecie.

Rewers etykiety

Dbamy o każdy szczegół opakowania. Właściwy układ informacji, nowoczesna typografia gwarantują czytelność i przyjemność użytkowania.

Opakowanie

Zaprojektowaliśmy charakterystyczne wycięcie, wynikające z grafiki kategorii. Widać dzięki niemu produkt.

Prace kreatywne Papajastudio obejmowały:

  • warsztaty strategiczne,
  • audyt wizerunkowy,
  • brand consulting,
  • rozmowy terenowe,
  • strategia social media,
  • naming,
  • rebranding logo,
  • projekt logo submarek,
  • rebranding opakowań,
  • projekt nowych opakowań,
  • projekt kompleksowej identyfikacji wizualnej (corporate identity).

Głównym założeniem prac było pokazanie profesjonalnego charakteru marki i podkreślenie jakości produktów. Markę odróżnia to, że została założona przez stylistkę i z myślą o stylistkach, które kochają swoją pracę. W ramach strategii komunikacji połączyliśmy wiele linii produktów pod wspólnym parasolem.

Połączeniem insightu z rozmów terenowych była zmiana nazwy na krótszą i łatwiejszą w komunikacji. PB Nails ma w portoflio setki produktów, które trzeba było na nowo zdefiniować i nadać im wspólny język.

307

setki dobranych kolorów

Case study:

Rebranding Wiśniowski

Nieustanny i konsekwentny rozwój marki.

ZOBACZ CASE STUDY

Wprowadzenie na rynek Brumm

Nowa marka w branży chemii motoryzacyjnej.

ZOBACZ CASE STUDY

Zobacz podobne realizacje