Naszym zadaniem było stworzyć nowoczesny język komunikacji i dopasować go do poszczególnych grup odbiorców. Zarówno wewnątrz firmy (corporate identity) jak i na zewnątrz firmy. Dzięki połączeniu koloru niebieskiego i zielonego trafiliśmy z komunikatami zarówno do biznesu jak i do grup opiekunek.
Poprzednie logo Promedica24 nie wytrzymało próby czasu. Unowocześniliśmy jego typografię oraz dopracowaliśmy również końcówkę znaku, czyli „24” budując w znaku serce. Dzięki innemu nasyceniu barw i innej pisowni nazwy zbudowaliśmy podwaliny pod nowoczesny system identyfikacji wizualnej. Dodatkowo, dołożenie sloganu firmowego „opiekujemy się ludźmi”, pozwoliło na celowe pozycjonowanie marki w odpowiednią kategorię.
Do kompleksowego zakresu prac brandingowych Papajastudio należało:
- analiza kategorii,
- lifting logo,
- zaprojektowanie wyróżnika marki,
- slogan marki,
- Księga Znaku i Brand Book marki,
- system identyfikacji wizualnej,
- system oznakowania oddziałów w: Polsce, Rumunii, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Niemczech, Wielkiej Brytanii.
Materiały wizerunkowe Promedica24 dzielą się na: korporacyjne (biznesowe – bazujące na grafice) oraz sprzedażowe (pomagające w rekrutacji nowych opiekunek – bazujące na grafice i zdjęciach). Obydwa rodzaje materiałów łączy: minimalizm, przejrzystość, zielono-niebieski motyw przewodni oraz zastosowanie krojów pism jednej rodziny. Promedica24 po rebrandingu to synonim: troski, zaangażowania, solidności i bezpieczeństwa.